کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چطور یک فولدر را در ویندوز قفل یا رمزگذاری کنیم

Folder Lock

احتمالا شما هم برروی کامپیوتر خود اطلاعات خصوصی و یا محرمانه‌ای را نگه‌داری می‌کنید که نباید دیگران به آنها دسترسی داشته باشند. نرم‌افزارهای مختلفی برای رمز‌گذاری و یا قفل کردن پوشه‌ها وجود دارد اما ما امروز قصد داریم یکی از بهترین آنها یعنی SysTools Folder Lock را معرفی نموده و نحوه کار با آن را آموزش دهیم.

در قدم اول نرم‌افزار مجانی SysTools Folder Lock را دانلود و نصب کنید.

7-22-2012 2-12-10 PMوقتی برنامه را اجرا می‌کنید در صفحه اصلی ابتدا تبلیغ محصولات دیگر تولیدکننده این نرم‌افزار نمایش داده می‌شود برروی دکمه Lock/Unlock از نوار ابزار کلیک کنید تا ۲ گزینه Folder Locking برای قفل کردن فولدرها و Folder Unlocking برای باز کردن فولدرهای قفل شده نمایش داده شوند. برای شروع کار Folder Locking را انتخاب نموده و روی دکمه Next کلیک کنید.

در این قسمت می‌توانید فولدرهای موردنظر خود را از طریق دکمه Add Folder به لیست فولدرهای قفل شده اضافه کنید. پس از اضافه کردن هر فولدر با کلیک کردن برروی دکمه Lock فولدر مورد نظر شما قفل می‌شود. دسترسی به فولدر قفل شده از طریق بخش‌های مختلف سیستم‌عامل محدود می‌شود و هر زمان که نیاز به دسترسی به فولدر مورد نظر داشته باشید می‌توانید به برنامه مراجعه نموده و از طریق Folder Unlocking آن را از حالت قفل شده خارج کنید.

lock folder scr

اما اگر بخواهید برروی فولدر مورد نظر رمز نیز بگذارید می‌توانید برروی فضای خالی سلول Password دو بار کلیک کنید.

مهمترین برتری این نرم‌افزار به بسیاری از نرم‌افزارهای مشابه رمز‌گذاری در امکان تعریف رمز‌های مختلف برای فولدرهای متفاوت است. اگر حافظه خوبی برای به خاطر سپردن رمزعوبر ندارید می‌توانید فولدر مورد نظر خود را بدون وارد نمودن رمز قفل کنید. البته در این حالت هر کسی که به برنامه دسترسی داشته باشد می‌تواند فولدر قفل شده را باز کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10183 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/05/02 تعداد مشاهده: 2847
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر 1394/01/23 09:53
باسلام
1 پوشه قفل شده باز نمیشه چکارکنمlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
gol 1391/05/02 21:36
یه اشکالی که استفاده از این روشها داره اینه که یا خیلی نا امن هستن. یعنی اگر با یه سی دی بوت لایو سیستم رو بیاریم بالا فولدر بازه. یا بعضی هاشون فولدر رو با روش خودشون کدگذاری میکنن حالا اگر ویندوز عوض کنید حتی اگر نرم افزار رو دوباره نصب کنید دیگه فولدر کدگذاری شده رو نمی تونه باز کنه و فقط مجبور میشید پاکش کنید.
mahdad 1391/05/02 15:15
برنامه باگ داره اگه uninstalکنیم و اسم فولدر قفل شده را عوض کنیم قفل برنامه باز میشهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung